سپیدار

وب سرویس چیست ؟

قبل از اینکه به معرفی وب سرویس سپیدار بپردازیم، بهتر است با مفهوم وب سرویس آشنا شویم.

امروزه با راه اندازی سامانه مودیان و همگانی شدن آن ، همه ما با وب سرویس ها و نحوه عملکرد آنها آشنایی پیدا کرده ایم . به طور کلی وب سرویس یک نوع رابط برنامه نویسی است که بر بستر وب پیاده سازی می‌شود. این رابط‌ها با استفاده از پروتکل‌های استاندارد مانند http، توابع و مکانیزم‌های مختلفی در اختیار ما قرار می‌دهند تا بتوانیم به تبادل اطلاعات در بین سیستم‌های مختلف بپردازیم. به عبارتی دیگر این رابط‌ها ارتباط میان نرم افزار با نرم افزار و کلاینت با نرم افزار را امکان پذیر می‌کند.

سپیدار

درباره وب سرویس سپیدار

با گسترش فروشگاه‌های اینترنتی و افزایش تراکنش‌های بانکی، تغییرات بسیاری در عملیات خرید و فروش و ثبت این فرایند ایجاد شد. در ابتدا این مراحل به‌ سختی انجام می‌شد و حسابداران باید هر بار باید تمامی فاکتورهای فروشگاه اینترنتی را به‌صورت دستی وارد نرم افزار حسابداری و انبارداری می‌کردند. این امر بسیار زمان بر بود و احتمال خطای انسانی نیز در آن زیاد بود. در ضمن آن‌ها باید پس از ورود هر فاکتور فروش یا خرید به سیستم حسابداری و انبارداری، موجودی جدید را از نرم افزار گرفته و در فروشگاه اینترنتی به‌صورت دستی وارد می‌کردند. اما با واردشدن نرم افزار حسابداری متصل به فروشگاه اینترنتی، تمامی این عملیات مالی به‌راحتی انجام شد و حسابداران بابت حجم بالای فروش اینترنتی هیچ‌گونه نگرانی ندارند. با کمک این نرم افزار نیازی به جابه‌جا کردن فاکتورها بین هر دو سیستم نیست و در ضمن نیازی به استعلام موجودی کالاها در انبار نیست.
نرم افزار حسابداری سپیدار این امکان را فراهم کرده تا با استفاده از وب سرویس ( API ) به فروشگاه اینترنتی خودتون متصل و تمامی اطلاعات مربوط به فروش ،انبار ،مالی ، مشتری ها و… را با امنیت کامل ارسال و دریافت کنید . وب سرویس سپیدار به هر نوعی از وبسایت و فروشگاه های اینترنتی به طور کامل متصل شده و عملیات های حسابداری شما را دقیقا به نرم افزار انتقال می دهد .

    سپیدار

    برخی از ویژگی های وب سرویس سپیدار

    • درج و ویرایش مشتری و کالا همراه با تعیین قیمت
    • ثبت فاکتور همراه با صدور خودکار حواله انبار
    • به روز رسانی موجودی و ایجاد سند حسابداری
    • به روز رسانی قیمت کالا بر اساس نرخ دلار
    • خواندن لیست انبار های تعریف شده
    • خواندن موجودی کالا
    • امکان سفارشی سازی بر اساس نیاز شما
    سپیدار

    پیش نیاز های وب سرویس سپیدار

    برای استفاده از وب سرویس سپیدار شما نیاز به تهیه نرم افزار سپیدار با ماژول های حسابداری ، دریافت و پرداخت ، فروش و انبار بعلاوه اینترنت با آی پی ثابت ( IP STATIC ) دارید . علت خرید اینترنت با آی پی ثابت هم این است که آدرس آی پی شما در هنگام اتصال به اینترنت تغییر نکرده و اطلاعات بین وبسایت و سیستم سرور نرم افزار شما بدرستی انتقال پیدا کنند .

    مزیت های استفاده از وب سرویس سپیدار

    خودکار سفارشات

    دریافت خودکار سفارشات
    فروشگاه اینترنتی

    سفارشات اینترنتی در هر ساعتی از شبانه روز به صورت خودکار به نرم افزار ارسال می‌شوند. دیگر حجمی از سفارشات ثبت نشده در نرم افزار برای صدور فاکتور فروش وجود نخواهد داشت.

    خودکار مشتریان

    ثبت خودکار اطلاعات
    مشتریان جدید

    اطلاعات مشتریان جدید می تواند به صورت خودکار پس از دریافت سفارشات در نرم افزار ثبت شود . دیگر نگهداری اطلاعات و ارتباط با مشتریان هزینه زیادی نخواهد داشت .

    خودکار

    بروزرسانی خودکار موجودی
    و قیمت کالاها

    موجودی و قیمت کالاها در فروشگاه اینترنتی از نرم افزار خوانده می‌شود و همیشه بروز است. دیگر هیچ سفارشی به دلیل عدم موجودی کالا در فروشگاه اینترنتی لغو نخواهد شد.

    درخواست وب سرویس فروشگاه اینترنتی

    نام و نام خانوادگی شما(ضروری)
    لطفا در کادر پایین نام و نام خانوادگی خود را به صورت کامل برای ما بنویسید .
    نام شرکت
    لطفا در کادر پایین نام شرکت خود را به صورت کامل برای ما بنویسید .
    لطفا در کادر پایین شماره موبایل خود را به دقت وارد نمایید .
    sepidar demo screen min 1024x685 1
    sepidar demo customers logos